You are here!!


W pełni wykorzystaj nowy plan treningowy

Nowy sezon, nowy sport! Nadeszła wiosna i znów pojawia się słońce - to czas na zmiany w planie treningowym. Skorzystaj z możliwości, które daje dłuższy dzień, i zacznij ćwiczyć wieczorem. Przed rozpoczęciem nowych treningów skontaktuj się z lekarzem i zobacz, czy nowy sport jest odpowiedni dla Twojej budowy ciała, wieku i sprawności fizycznej. Oto nasze propozycje - wybierz jedną z nich lub wszystkie naraz!

Uderz z kick boxingiem

Nie ma niczego bardziej satysfakcjonującego i podnoszącego poziom adrenaliny niż trening kick boxingu przy dobrej muzyce. Wzmocnij swoje ciało i wyrzuć z siebie napięcie i stres związany z pracą. Kick boxing jest szczególnie dobry, jeśli chodzi o wyrzeźbienie rąk i nóg - jest więc doskonałą metodą na złapanie formy, zanim przyjdzie lato.

Zanurz się w sporty wodne

Jeśli już mówimy o lecie, to czemu nie wykorzystać wiosny do treningów sportów wodnych? Gdy nadejdą wakacje, będziesz jak profesjonalny sportowiec! Najnowszym trendem wśród sportów wodnych jest surfowanie na desce typu paddleboard. To nie jest łatwe, ale za to balansowanie na desce mocno ćwiczy mięśnie! Windsurfing i narciarstwo wodne są doskonałe, jeśli chodzi o ćwiczenie górnych mięśni nóg oraz rzeźbę rąk.

Na parkiet

Taniec to doskonały sposób na ćwiczenia i zabawę jednocześnie - nieważne, czy mówimy o salsie, jazzie czy balecie. Taniec poprawia gibkość i mocno ćwiczy mięśnie pośladków i nóg. Dodatkowo jest to aktywność bardzo społeczna, świetnie integrująca ludzi, którzy lubią spędzać razem czas.

Wspinaczka po sukces

Bądź gotowa na sięgnięcie nieba, jeśli zależy Ci na wyrzeźbionych rękach, pośladkach i silnych mięśniach! Wspinaczka to unikalna mieszanina treningu siłowego oraz kardio - można ją uprawiać niezależnie od umiejętności i poziomu sprawności fizycznej. Możesz być pewna, że dreszczyk podniecenia, który poczujesz, gdy dotrzesz na szczyt, wywoła potężny zastrzyk endorfin - nieważne, czy mówimy o wspinaczce wewnątrz czy na zewnątrz.

Spróbuj spinningu

Nawet jeśli nie słyszałaś wcześniej o spinningu, to pewnie widziałaś na siłowni taki typ treningu. Czy coś mówią Ci stacjonarne rowery, głośna muzyka i trener krzyczący na ludzi: „Pedałuj szybciej!”? Spinning to doskonały sposób na spalenie dużej ilości kalorii w krótkim czasie i idealne ćwiczenie po pracy.

Trening obwodowy

Przygotowujesz się do wyścigu? Obwody, czyli kombinacja różnego rodzaju ćwiczeń kardio, to idealny sposób na polepszenie sprawności fizycznej i ćwiczenie prawie każdego mięśnia w ciele. Od ćwiczeń ze skakanką po pompki każda część „obwodu” jest wyliczona czasowo, a efektem jest świetny trening całego ciała.

Tenis i squash

Znajdź osobę towarzyszącą (lub trzy), wpadnij na boisko tenisowe i daj sobie przyjemny i odstresowujący wycisk. Jeśli wiosenna pogoda staje się nieprzewidywalna, spróbuj gry w squasha. Zaletą squasha jest to, że możesz w niego grać sama, jeśli potrzebujesz trochę czasu dla siebie lub jeśli chciałabyś poćwiczyć, zanim publicznie pokażesz, co umiesz.

To doskonała pora roku, by wprowadzić coś nowego w Twoim planie treningowym! Czy masz pomysły, jakich sportów możesz spróbować tej wiosny?