You are here!!


1-minutowa sztuczka, by wzmocnić mięśnie brzucha - i znaleźć wewnętrzny spokój

Wiesz, że gdy pełne zajęć życie codzienne stawia Ci mnóstwo wymagań, to kluczem, by wyjść im naprzeciw, będąc opanowaną, jest znalezienie wewnętrznego spokoju. Solidny plan treningowy może być podstawą, by to osiągnąć, ale pochłania też cenny czas z Twojego harmonogramu zajęć. Ten 1-minutowy trening pomoże Ci wzmocnić mięśnie brzucha, znaleźć spokój i zacząć dzień z jeszcze większą determinacją.

Wyzwania i wymagania życia codziennego oznaczają, że priorytetem jest ćwiczenie równowagi - zarówno fizycznej, jak i mentalnej. Choć dłuższe treningi na siłowni są idealne, gdy chodzi o trening siłowy i pokonanie kolejnych etapów treningu, są takie dni, gdy nie ma się za dużo czasu, więc potrzebny jest szybki, skuteczny trening. Na szczęście ten 1-minutowy trening jest doskonałym sposobem na ćwiczenie wszystkich głównych grup mięśni i pomoże Ci wzmocnić mięśnie brzucha. Podstawowe ćwiczenie w jodze i pilatesie - „deska” to doskonały wybór - to ćwiczenie, które pozwala zaangażować całe ciało w krótkim czasie. Jeśli masz tylko minutę wolnego czasu, to „deska” może być ćwiczeniem idealnym.

Udoskonal swoją „deskę”

Opadnij na kolana. Ustaw stopy blisko siebie i oprzyj się na łokciach, ustawiając je lekko poniżej wysokości swoich ramion. Gdy będziesz już opierała się na przedramionach, możesz położyć dłonie na płasko lub złączyć je za głową. Teraz trzymaj prosto głowę i grzbiet i delikatnie podnieś brzuch u podstawy. Utrzymaj pozycję przez jedną minutę. Ten trening całego ciała na pewno zwiększy Twoją siłę, polepszy posturę i zmysł równowagi.